This post is also available in:
English
Accepteren jullie reserveringen?
Om het verkoopsysteem simpel en overzichtelijk te houden, nemen wij momenteel geen reserveringen op producten aan. Totdat we een betaling voor een artikel hebben ontvangen, wordt het artikel niet verkocht.
Bieden jullie bezorging aan?
Ja, we bieden bezorging via PostNL aan. Houd er rekening mee dat bezorging per post alleen mogelijk is voor bepaalde artikelen. Zeer kwetsbare artikelen en grote meubels zijn momenteel niet leverbaar per post. Per artikel staat duidelijk vermeld of levering mogelijk is.
Ophalen is altijd een optie.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Op dit moment bezorgen we alleen in Nederland.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bepaalde artikelen, zoals accessoires en verlichting bezorgen wij via PostNL. Controleer de beschrijving van het product om er zeker van te zijn dat het leverbaar is. Houd rekening met extra kosten voor verzending, deze worden automatisch berekend bij het afrekenen en zijn op de standaard PostNL tarieven gebaseerd.
Tarieven verzending in Nederland
0 kg – 10 kg: €6,95 excl. btw.
10 kg – 30 kg (of pakket groter dan 60x40x40): €13,25 excl. btw
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We brengen één keer per week pakketten naar het postkantoor, dus het hangt af van de dag waarop je je artikel hebt besteld. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 7 werkdagen. Je ontvangt een track & trace van PostNL zodra het pakket bij het postkantoor is afgeleverd.
Hoe kan ik mijn bestelling ophalen?
Je kunt het artikel ophalen in Rotterdam West, waar wij gevestigd zijn. We sturen je het exacte adres per e-mail.
Als het moeilijk voor je is om een item op te halen, raden we je aan om de externe transportdienst Brenger in te schakelen.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
ONIOMANIA is op maandag geopend van 11:00 – 17:00 uur. Komt dit niet goed uit? Laat het ons weten, dan kijken we naar de mogelijkheden voor het inplannen van een afspraak.
Verkochte artikelen moeten binnen 10 dagen na aankoop worden opgehaald. Als er meer tijd nodig is, breng ons dan op de hoogte zodat er afspraken kunnen worden gemaakt. Houd er rekening mee dat gekochte artikelen voor een langere periode kunnen worden opgeslagen tegen extra opslagkosten.
Wat als een artikel beschadigd is?
Elk afzonderlijk item is uniek en de staat kan daarom variëren. We streven ernaar om artikelen in de best mogelijke staat te verkopen. Sommige vintage stukken kunnen gebruikssporen vertonen, wat normaal is gezien de leeftijd van vintage producten.
Als je een item hebt ontvangen dat zwaar beschadigd is, kun je ons een e-mail sturen op info @ oniomania.nl. Nadat er is bevestigd dat het artikel kapot is en niet in de verwachte staat is aangekomen, wordt het artikel terug betaald.
Retourbeleid
Je kunt een aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur een e-mail naar info @ oniomania.nl met als onderwerp ‘Retourneren’ om ons te laten weten dat je een artikel wilt retourneren. Houd er rekening mee dat het artikel moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
Als je hebt besloten een product te retourneren, zijn de kosten voor het retourneren voor jou. Zodra we het product hebben ontvangen, maken we het geld binnen 30 dagen terug.
Als je nog andere vragen hebt, stuur dan een e-mail naar info @ oniomania.nl en we zullen zo snel mogelijk proberen te antwoorden.